Räknare

fredag 9 maj 2008

Morron

FY FAN vilken jävla morron, jag kan då får utskällningar för allt jag *irriterad* Först får jag värsta utbrottet riktat mot mig på grund av fel äppelsort både av Linn och av Moa. Sen är det helt plötsligt mitt fel att Linns hår inte ligger åt rätt håll. Jag förstår ju att det kan vara frustrerande om man vill ha håret på ett speciellt sätt.... MEN det är knappast mitt fel om det inte går.* Jag bara bävar inför när dom är tonåringar,.... Tror ju knappast att det blir lugnare mornar då.

förövrigt så undrar jag hur man ska få tiden att räcka till allt. Igår skulle jag "bara" tvätta, laga mat, diska, vika tvätt, klippa gräset, läsa historia och hjälpa kidsen medderas läxor. Nu vart det inte så för jag hade helt plötsligt feber och låg utslagen men jag hade inte hunnit allt iallafall. Sen så vill jag ju ibland göra annat än sånt oxå.. men förstår inte hur tiden ska räcka till :( Det finna ju personer jag vill umgås med.. speciellt EN... men förstår inte heller hur jag ska få tid med det.. för det är ju inte bara min tid som är upptagen.

Jaja.. det var mitt morronggnäll... nu ska jag försöka få detta till en fin dag!!

Inga kommentarer: