Räknare

måndag 12 maj 2008

Vägen till lycka under min trapp

ÅHHHHHH *arg* Jag är så sjukt förbannad nu.... min platta fina dataskärm har dött!!! Jag fick den för nån månad sen och jag vart sååå lycklig för det såg riktigt bra ut under min trapp i våran lilla datorhörna. Men NU sitter jag och tittar in i världens fetaste skärm som till råka på allt är helt knäpp den med... bilden liksom är oval eller hur jag ska säga... Svårt att beskriva ju *morrar*
Igen får jag lov att konstatera ett I-landsproblem i mitt liv.. det gick så snabbt att vänja sig vid en "snygg" skärm. Mitt hopp står nu till MATHIA ;-) alltså jag vill att han ska grejja en "ny skärm åt mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gah hatar när saker pajar, min lilla bärbara är inne på sitt sista liv nu tror jag:-( usch!!

och asså jääklar va jävla arg man blir när alla kläder börjar bli trånga.. men idag börjar jag detoxa och sen är det LÖRDAGS godis som gäller. haha..

visst var det skoj idag?
KRAM

Anonym sa...

Tackar tackar. Jag ska använda den flitigt. ;)