Räknare

fredag 24 april 2009

Vill Ha Vill Ha

Mina "vill ha" går inte ihop med mina inkomster just nu. ;( Jag vill ha nya ute möbler, jag vill ha ett nytt skrivbord men framförallt vill jag har NY SOFFA!!!! NU!! Och jag såg värsta snygga köksbordet på IKEA häromdagen... svart. Det skulle vara såå jävla snyggt i mitt kök. Det enda dåliga med det var att stolarna till det skulle typ bli dubbelt så dyrt som bordet självt.
Sedan så är jag i desperat behov av nya vårskor. Jag fattar aldrig riktigt hur det går till här hemma... jag har försökt köpa skor åt mig nu i snart två månader men det är kidsen som fått nya skor. *förvånad*
Sedan så vill/behöver Linn nya jeans och så klart har hon hittat ett par som kostar 500 och i min värld så är det dyrt. Men jag kanske behöver leva i nån annans värld för att hajja att det kostar så med byxor åt barn. I och för sig är det väl ett par jeans på en "vuxenaffär".

Annars så är detta min lediga dag för denna helg. Blir jobb på Coop hela helgen. ((hoppas det regnar på er som är lediga)) *haha*
gör just nu allt för att slippa tvätta mina fönster.... Men usch vad det skulle behövas... Men varför är det såå himla tråkigt??

Men annars är allt bra!! :-)

1 kommentar:

Weronika sa...

*Skrattar*...Jadu,VARFÖR är det ALLTID så att barnen får först? Lider av precis samma dilemma. Men men snart blir det vår tur ska dus e. Kram &K ärlek