Räknare

lördag 4 april 2009

HemmaLördag

Skönt att vakna hemma idag, och veta att det inte är nått jobb nånstans på 4 dagar. Kunna bara vara. Även om vi ska tvätta och städa idag. Mitt hem har fått komma lite efter den sista tiden, men det gör inget... :-)
Funderar lite på vad jag ska hitta på ikväll... med Moa. Linn ska ha kompisar hemma och antagligen blir det så att jag får fyra stycken 12-åringar sovandes här i natt.

Tyvärr känner jag mig begränsad att skriva om min praktik, eftersom det är tystands plikt som gäller. Men jag känner att jag valt rätt ställe att praktisera på, det är inte ett sånt hem jag hade i tanken när jag börjar i skolan men det känns kul att vidga sina vyer. Har iallafall fått vara med på allt som gjorts och vart med i alla olika samtal med familjerna som bor där. Har även fått skriva lite daganteckningar som senare kommer att flyttas över till journaler. Jag gillar ju att skriva så det passade mig fint.
Personalen är hur härliga som helst, bara på några dagar har jag kommit in mig i arbetsgruppen. :-)

Nått helt annat! ;) Fick hem mina nya jeans igår... *Yeeeaaah* Sååå snygga så det finns inte!! *hihi*
OCH... fick mitt betyg i förra ämnesblocket, "Kriminalitet" igår... VG *STOLT* det är ju det högsta betyget vi kan få. *skryt skryt* ;)

2 kommentarer:

Weronika sa...

Förstod att du skulle trivas som fisken i vattnet på praktiken. Å vad gör det med lite dammråttor i hörnen? Kram & Kärlek

SaRa sa...

Precis..... gärna dammråttor och ett lyckligt liv ;)Kram på dig