Räknare

tisdag 28 april 2009

Tjoo

Här sitter jag med färg i håret. Skulle vänta tills på lördag för att färga utväxten med hjälp av Anna. Men NU kunde jag bara inte vänta längre. Gud va håret är viktigt för ens mående. Om inte det känns okej så blir jag väldigt självupptagen och tror att alla kolla på mitt hår. *haha* Hur sjukt är det då?
Men ögonbrynen får jag allt vänta med tills i helgen.

Hade ledig dag igår.. det var så skönt, var och solade. Var ute och gick en timme. Sen blev det Sandviken, möte och mat tillsammans med vänner. Vart en himla bra och rolig dag. :-)

I eftermiddag far jag ut till Ockelbo igen, "jobbar" från 17 idag tills 16 i morron. Känns bra. Bara det att jag vet att jag kommer bli sjukt trött, då jag måste vara uppe till klockan tolv och jag är väldigt kvällstrött... sen brukar jag inte sova lika bra där som jag gör hemma, sen upp 6 i morron.

Ha en tokbra dag alla!!

Inga kommentarer: