Räknare

fredag 17 april 2009

Aaahhh

Så där ja... nu är allt som vanligt igen. Barnen är hemma :-) Vi startade dagen med en liten försovning... inte så att det blev nån katastrof, för jag har ju bil nu så jag kunde köra dom till skolan så ingen kom försent.
Sitter och håller tummarna för Linn idag som ska skriva omprov i NO. På engelska... :O) Det är inte såå himla enkelt. Men jag får ju öva upp min engelska oxå eftersom jag sitter med henne och gör alla läxor.
Så känn er fria att fråga om grundämnen på engelska.... *haha* Jag sitter inne med svaren.

Idag blir en kanondag.... Har jag bestämt. Ska snart in i sovrummet och betrakta min nya söta taklampa. Jag rusta ju mitt sovrum för typ ett är sedan och sen dess har det bara hängt en naken glödlampa där. Men igår hittade jag en rosa blommig lampa som jag fick hjälp att hänga upp igår kväll. ((Tack Tobbe))

Ikväll blir det mingel på folketshus.. ;) Med alla andra föräldrar och barn på Engelska skolan, det är nån sångtävling som vi ska kolla och lyssna på.

It´s friday.... Love it!!

1 kommentar:

Weronika sa...

Inte skoj att försova sig!! Tur du har bil iaf..he he. Önskar dej Å de dina en underbar helg.Kram & Kärlek