Räknare

söndag 19 april 2009

"det är synd om människorna"

Dubbla budskap eller rena och skära lögner. Bägge är lika fel och förvirrande tycker jag.
Nån säger: "jag älskar dig, men ops nu råkade jag köpa ett radhus tillsammans med nån annan"
VAAAA hur fan går det till?? Lider personen i fråga av en kraftig sinnesförvirrning eller är denne rent av i en psykos??
Nån säger: "jaaa vi ses nästa vecka och fikar"
Sen går det en månad utan ett livstecken.
Det är väl inte så farligt, men då kan man lika gärna hålla käft.
En annan säger: "jag har inga pengar så jag kan inte betala det jag har ansvar att betala för"
Sen handlas det en massa saker på Ikea... Så detta måste väl tolkas som en ren och skär lögn!

Nää jag är inte arg, bara trött på människor.

2 kommentarer:

Weronika sa...

Jag fattar precis hur du menar/känner. Ödsla inte tid & energi på det. Då kostar det mer än de smakar. Önskar dej Å de dina en trevlig söndag. Kram & Kärlek

Cirtap sa...

Vissa människor vågar ju faktiskt inte vara ärliga, och det ligger hos dom. Att folk väljer att prioritera idioti framför ansvar är bara förkastligt. Jag har massor av liknande exempel, och är irriterad som satan på tomma löften - vill bara säga åt dom att hålla käften.

Ha det bra, kram på dig