Räknare

söndag 5 april 2009

VAD HAR HÄNT??

Det verkar som att jag lever i en total förvirring just nu. Och jag vet inte om jag kan skylla på vårkänslor ;)
Jag brukar ALDRIG misslyckas med att tvätta.... vem gör det liksom när man har tvättat själv i 18 år ((shit va gammal jag är *haha*)) MEN denna gång har jag lyckats tvätta en bläckpenna tillsammans med våran ljusa tvätt, och inte kan jag skylla på barnen för det var min penna. Sedan så har jag tumlat en tröja som jag aldrig tumlar. Så den satt som ett slim när jag var ute och gick nyss! Men det var kanske bra... för då vart jag tvungen att hålla in magen, och då kanske en och annan dold muskel fick sitt ;)

Nyss trodde jag att det var måndag och övervåningen är full av 12åringar... (blev idag istället för igår, och då var det lördag så jag vet inte vart måndag kom in?)
Finns mer som visar på att jag är fullständigt förvirrad... men det behåller jag för mig själv just nu!

7 kommentarer:

krister sa...

men sara vad gör du?känns som att du är lite förvirrad o fundersam just nu,tur att det inte var jeans,en tillsammans med pennan,så se det från den ljusa sidan,hihi..mvh krister

SaRa sa...

Hade i och för sig inte gjort nått om jeansen hade vart med... för det är ju liksom samma färg som på pennan.. värre är ju att det ser ut som nån har ritat på trosorna.. *haha*

krister sa...

coolt,vart det fint mönster,*ler*

Anonym sa...

har du tagit botox? Linda Rosing skulle bli grön av avund om hon såg dina läppar som på den bilden.. :D

SaRa sa...

*skrattar*
NEEEJ inga nålar i mina läppar... dom är sådär naturligt snygga ;);)

Anonym sa...

okej.. du har alltså fallit för internetflugan där tjejer suger in kinderna och plutar med läpparna.. men jag tycker du är ännu finare med skrattgropar och kindben.. *bregott*

SaRa sa...

*hahaha*
jaaa nu kan jag väl inte säga att jag fallit för nått.... det är ju mer en illustration av hur jag känner/kände mig ;-)