Räknare

måndag 6 april 2009

"ska bli mig ett sant nöjje att få döda dig"

Åhhh jag är sååå jävla förbannad just nu! Känner mord i sinnet! FATTAR inte... vad och hur jag än gör så är det fel. JAG är en egoist!?!? Antingen så är jag fullständigt självblind eller så är den andra personen den största idiot som går i ett par skor.. och inte kan se din del i nått!?!
Önskar det gick att slå in vett i skallen på vissa... går ju inte tyvärr.... och en del människor går det ju inte att bli av med heller. Dom liksom bara ska finnas där hela jävla livet. Vilken miss!
Vill bara SKRIKA!
Men nu är det nog! Jag kommer aldrig mer lyfta ett finger för denna person!

5 kommentarer:

Anonym sa...

nöje stavas med ett 'j'..

Anonym sa...

förlåt.. jag tänkte inte skicka det, det blev en missklick.. det var bara för att tetas för att du verkade vara på väg att blåsa en packning i huvudkontoret..

sry..

SaRa sa...

*skrattar*
jag får stava hur jag vill ;)
NÖJJE NÖJJE NÖJJE

Anonym sa...

Andas Andas å Andas
Viken mysig blogg du har,det är jätte kul å läsa om dina bravader men kom ihåg å andas.
Varför kan det inte vara du som jobbar med mej i påsk för varför, varför.....
Komihåg att jag tycker att nöje ska stavas med ett j..
Kram Petra

SaRa sa...

Hej Petra... Kul att är här och läser.... Och JAAA himla synd att det inte är du och jag i påsk.. men om C blir sjuk så hoppar jag in vettu *hihi*
Hur som så ses vi på lördag iallafall :-)
kram på dig*ANDAS*