Räknare

tisdag 14 april 2009

Kanske

Kanske är jag sjuk iallafall.... fast bara halva dagarna. Jag är såå trött på att vakna med ont i bihålorna. Och "smärtan" håller i sig tills typ nu.... och klockan är halv 4. Jag tog i och för sig inte en alvedon förens klockan var ett men iallafall... jag borde inte ens behöva ta en tablett och det borde inte ta tre och en halv timme för den att börja verka.
Jag fattar ju att jag borde ha gått till läkarn för längesen... men jag har inte gjort det dårå.... Kanske jag borde göra det trots allt. MEN ringer jag doktorn nu så lär jag ju inte få en tid idag utan i morron kanske.... och då missar jag ju min praktik i morgon. De vill jag ju inte heller.
*gnäll gnäll gnäll*


Igår....blev jag blyg.... De ni... *haha* Säger inte mer om det. . . Men det var en positiv blyghet. . .

2 kommentarer:

Weronika sa...

Hörrö!! Nu får du ta & ringa läkaren. SÅ du blir frisk snart. Går du för länge med de där så blir det inte skoj...*tro mig*....Jag har sj grymma problem med bihålorna så jag vet. Kram & Krya på dig vännen

SaRa sa...

Okej.... LOVAR att ring direkt i morron ... *hihi*