Räknare

lördag 11 april 2009

*panik*

Hade värsta mys morgonen här hemma för mig själv, satt ute i solen och njöt i godan ro. Vid tio tiden hoppade jag in i duschen. Tio över tio ringer dom från jobbet och undrar var jag gör. *förvånad* "Jag klev just ur duschen" säger jag såklart. Det visade sig att jag skulle börja jobba kl tio *ööhhh*
Snacka om att få panik *hahaha* Jag är ju alltid supernoga med att passa tider, kommer hellre för tidigt än försent. Men jag hade helt missat denna tid idag.... jag har väl hållt på med alla olika scheman hit och dit att det helt gått mig förbi. Tur det bara tar två minuter att gå till jobbet... men blev ju lite sen iallafall.... kunde ju inte gå naken och dyngsur dit... ;)

Funderar på utgång ikväll.... Får se hur jag gör :-)

3 kommentarer:

Weronika sa...

*skrattar*....Va?? Kunde du inte bjuda dina kollegor på lite naket då? Skämt åt sido hoppas att dt gick bra att jobba iaf? Kram igen

SaRa sa...

*skrattar*
ja de hade vart nått de.... skrämma bort alla kunder ;)
det gick bra till slut iallafall.... och nu blir det utgång..
hoppas du får en härlig och rolig kväll :-)
kram

Weronika sa...

Här blir dt oxå utgång....=)...Vart dt blir vet ingen av oss ännu. Det blir en överraskning för oss...hehehe he .. ..Inget planerat ställe som sagt. Vi går dit näsan pekar...=)...Kram!