Räknare

torsdag 9 april 2009

Förvrirringen fortgår. . .

Igår kväll var jag såå duktig. Satt och skrev i mitt schema för att idag kunna gå in på Coop och tala om alla dagar jag kan och vill jobba. Är ju ute efter timmar speciellt i maj eftersom jag inte har nån inkomst i juni.
Sagt och gjort, jag tog med mig min almanacka in på jobbet... satt ner med chefen och kände mig allmänt duktig *hahaha*
Slår upp almanackan... och ser till min förtvivlan *överdriver* att jag glömt fylla i just den månad som det handlade om. *SUCK*
Får helt enkelt återkomma... är huvudet dumt få fötterna lida, heter det ju. ;)

Idag drar jag ut till Ockelbo igen för att "jobba" dygn. Känns hur bra som helst, synd bara att jag missar Moa som påsk kärring i eftermiddag, jag får hoppas på att dom tar kort på henne. :)

GLAD PÅSK ALLA.....
OCH GLÖM INTE ÄTA MASSOR AV GODIS.... DET HÄR ÄR JU DEN BÄSTA GODISHELGEN NÅNSIN ;-)

2 kommentarer:

Urban sa...

Glad Påsk Sara!

Judith sa...

Kram och önskar dig en underbar helg.