Räknare

söndag 12 april 2009

Skönt att inte vakna bakis :)

Idag vet jag iallafall när jag ska börja jobba. Har kunnat sitta ute i solen även denna morgon.. hur härligt som helst. Förutom att det ju kommit getingar nu ... *bläää* Dom stör verkligen mig.

Hade hellre suttit kvar i solen istället för att gå och sätta mig i kassan idag.. men jag får tänka att jag idag tjänar ihop till den dyra tröja jag skickat efter. *hihi* Då känns det genast lite bättre och lättare. Och så räknar jag iskallt med att det är sol även i morgon när jag är ledig.

Jaa vi var ju ut i Sandviken igår.. vad ska jag säga... det finns bra och det finns dåliga ställen att gå på där. Men det var kul att gå runt lite... höra lite musik och kolla in folk. Var trött när jag slog upp ögonen i morse... men så fort jag tänkte på alla som vaknat bakfull idag blev jag genast mycket piggare. ;) Jag kunde ju inte bli bakis på cola och vatten. :-) Tacksam över det!! För även om det är väldigt många år sen jag drack så kommer jag ihåg hur dåligt jag mådde dagen efter.

I eftermiddag ska jag göra nått jag aldrig gjort förr... jag ska äta lamm !? Är det gott eller äckligt?? Jag vet inte.. men jag lär ju bli varse det....

Tack Å Hej ... Ut Å Njut !!

3 kommentarer:

Urban sa...

Ååh Lamm! Lammkött är det bästa... Så du var ut i S-viken. Så typiskt att vi var ut i Gävle då, hade varit skoj att se dig igen Sara.

Weronika sa...

Själv struntade jag i att gå ut. Valde soffan/datorn istället....*hehe he *...Det går ju fler tåg. Kram & Kärlek

SaRa sa...

Jaa Urban de va synd... håller med.. skulle va kul att springa på varann :) vi får väl se till att gå ut i samma stad nästa gång :)

Veronika: Soffan är aldrig fyskam den heller *haha*