Räknare

måndag 20 april 2009

Döden

Känner mig tagen....
Av att det är så många människor som dör....
På grund av droger...
En efter en...försvinner.
En del har jag känt en del har jag bara vetat vilka dom var. Men alla dör alldeles för unga.
Var just ute på facebook och såg att en ung tjej dött häromdagen, kände henne inte. Men jag har sett henne växa upp i samma område som mig. Hon lämnade efter sig ett barn.
FAAAAN.. jag blir så jävla förbannad och frustrerad och ledsen. Vilken oerhört stark sjukdom detta är.... Beroendesjukdomen!

Samtidigt så är jag så TACKSAM att jag är där jag är och att jag LEVER!

Aldrig ska jag ta något för givet!!

2 kommentarer:

Cirtap sa...

Du har så rätt, vi har ju i alla fall en plan att hänga ut med havet som utsikt.

tråkigt med sorg och sjukdommen, själv dog min yngre kusin för 2 veckor sen i samma - så ännu en begravning i sjukdomens tecken.

Kram på dig.

Weronika sa...

Jag känner som du! Jag kände henne väl och även hennes familj. Så tragiskt hon var så ung. Man blir så förbannad på den här sjukdomen...*bläää*. Kram & Kärlek till dej vännen