Räknare

lördag 11 april 2009

Skrattet är min bästa vän

Guuuud vad jag skrattade igår... nästan så att jag fått träningsvärk i magen. Jag var iväg på möte igår kväll sedan var vi ett par stycken som gick iväg och käkade. På ett Elviscafé. ((ja ni hör ju själva, bara det får ju en att garva)) Vi blev iallafall sittande där i flera timmar. Jag var ju så oerhört trött, hade inte riktigt hunnit landa efter dygnet i Ockelbo. Så jag skrattade och skrattade och skrattade... tårarna bara sprutade.... att jag hade sminkat mig var helt överflödigt. ;)
Vi kom på att vi fyra som satt där som känt varann i ungefär 6 år... har skapat en historia tillsammans... det var rätt häftigt.
När jag läste in gymnasiet, så gapskrattade jag nog minst en gång om dagen... nu är det inte riktigt så, så gårdagens urladdning var oerhört välbehövlig. :-)

Så tacksam för de vänner jag har.... om jag går tillbaka 6 år tillbaka i tiden så såg det annorlunda ut.... Jag har ju fått skapa mig en ny vänkrest... och jag måste säga att jag är nöjd med hur den ser ut idag. :-)

Nu... kaffe i solen.... *bakom mina solglasögon*

2 kommentarer:

Weronika sa...

Att skratta är BALSAM för själen! Visst är det konstigt när man tittar i sin backspegel & ser hur MYCKET bättre det är nu? De trodde iaf inte jag att det fanns under DÅ tiden. Kram & Kärlek

Weronika sa...

Bara jag igen..*he he he*...Jag länkade till din blogg via mitt inlägg idag. Hoppas att du inte har nå´t emot det? Jag kan ta bort länken om du vill. Kram igen