Räknare

söndag 30 november 2008

händelserik helg ;)

Jag känner iallafall att jag har hunnit göra en del viktiga grejjer denna helg, förutom att jobba och äta godis.
Jag har haft ett heliumfiasko... antingen var jag sjukt dålig på att andas in en hel ballong eller så var det dåligt helium (Marcus sa att de va dåligt helium) Min röst blev inte sååå himla rolig, men jag har iallafall filmbevis på hur kass jag var på det *hahaha* MÅSTE HA FLER BALLONGER!!
Sedan har jag kollat hur jag skulle sett ut om jag var ung på 60-talet. *haha* INTE SNYGG!!

6 kommentarer:

Weronika sa...

*skrattar*....Har du lussebullar i håret kanske??..*skoja*

Cirtap sa...

värsta pinglan:-)
Självklart skall du få en julklapp, vad vill du ha månne?

En resa till Maldiverna kanske? ;-)

Cirtap sa...

ok! Vart skall vi åka min gode vän? och när?

Cirtap sa...

inom rimliga gränser då då :-)

SaRa sa...

rimliga gränser är ju en defenitionsfråga såklart...;) men jag nöjjer mig med en resa till solen :)) utan stress och måsten :) *hihihi*

Anonym sa...

Tja!
Kl 18, passar det för dig? För du har väl inte glömt ;)