Räknare

lördag 29 november 2008

I Did It

Såå nu har jag gjort det som jag vart fullständigt livrädd för!! :))
Jag talade på NA igår.... om hur det var, vad som hände och hur det är nu.
Jag hoppas att jag förmedlade något bra, det kändes iallafall okej för mig.. och hjärtklappningen jag kände gick över så fort jag satt ord på min rädsla och berättade hur jag hade förhandlat med mig själv om hur jag hade tänkt dra mig ur.

Sedan jag blev tillfrågad om detta så har minnen från förr bara överöst mig, på gott och ont, mest på gott antagligen. Tacksamheten har växt och beslutsamheten likaså att fortsätta på denna inslagna väg.

Ibland har jag nog väldigt låga tankar om mig själv, för när jag fick frågan så trodde jag att dom skojja... *haha* drev med mig, för vad skulle jag ha att säga!?

*TACKSAM*

2 kommentarer:

Weronika sa...

Kanon Sara. Tror nog oxå att du som många andra har låga tankar om en själv. allt som vi inte dör av är nyttigt...*du vet*. Oftast är det ju rädslorna som styr oss Å rädslor dör vi ju inte av. Bra jobbat....*ler*
Passar på att önska en nice lördag oxå.
Kram och Kärlek!

Anonym sa...

Sara(klapp, klapp, klapp) Sara (klapp, klapp, klapp)
Grymt!