Räknare

fredag 14 november 2008

Dagens Nyhet

"Fel toapapper gör att man måste kissa flera gånger"

Det fick jag bittert erfara i form av en utskällning av Moa i morse. *hahaha* Mycke märkligt för vi har använt samma slags toapapper i flera år och tidigare har det inte vart ett problem. Men nu har hon vart hos sin far och där har dom tydligen ett annat papper. Ni vet ett sånt där dyrt och mjukt.... säkert Lambi... Eller jag har ingen aning det är sällan jag är på toa hos mitt ex. Men jag har svårt att tro att det skulle göra att jag fick kissa mindre med det pappret.

Moa är lite av en expert på att finna saker att skälla på mig om. Dock gick det över snabbt denna gång, så hon var inte arg längre när hon gick till skolan :))
Hon är väldigt flexibel i sitt humör, för igår morse så satt hon vid frukostbordet och konstaterade att hon vaknat väldigt glad. Skulle tro att hon vakande väldigt arg i morse då.

Inga kommentarer: