Räknare

torsdag 27 november 2008

"irri"

"irri" = IRRITERAD
Vi har ju utökat umgänget för barnens hos sin pappa. Och det är ju bra. Hittills har det funkar jättebra. Det är bara en grejj som inte funkar. Och det är VÄLDIGT irriterande!!!
I morse saknades Moas läxa som skulle lämnas in idag. OCH Linns ALLA mjukisar var borta.
Visst... det är väl inte hela världen.... Men det är det!! *hahaha* Sånna smågrejjer måste ju flyta på.. och hur svårt kan det vara för deras far att tänka och packa tillbaka det som packats dit??
Okej, jag försöker vara ödmjuk gentemot honom och ha förståelse... bla bla bla... han är inte van att ha sina barn på vardagar.... MEN det betyder ju inte han han skulle ha mist sin förmåga att packa!

Ska släppa detta nu.. skönt att "skälla" av sig lite bara. Hoppas de saknade sakerna kommer hem ikväll :))

5 kommentarer:

Weronika sa...

Förstår precis hur "irri" du är. Jag har precis samma problem. Fast när Isac kommer hem så har han oftast INGET av det jag packat ner. Men som vi KVINNOR vet: De andra könet kan inte göra 2 saker samtidigt (tänka och packa)
BTW, ska nog svänga in på HM fast i Gävle...*ler*
Kram och Kärlek!

SaRa sa...

*skrattar*
Jaaa INGET är ju värre än en läxa och ett mjukisar
Förstår att du blir IRRI då!! ;)
Lycka till med mössan :)
KRAM!!!

Weronika sa...

Kanske skickar över lite hembakta lussebullar till dej....=)

Rakt av Waller sa...

men Sara! Hur gamla är dina flickor egentligen? Är det verkligen pappans ansvar att hålla reda på just dom där grejerna? Det tycker i alla fall inte jag...

SaRa sa...

Ja du Ola.. det tycker jag är pappans ansvar att kolla så att allt är med. Det är väl ändå föräldern som har huvudansvaret.
Och för att vara riktigt petig så var det mer saker än det jag nämnde och vi hade haft disskussioner om just detta med glömda grejjer förra gången så jag förväntade mig att det skulle skötas bättre denna gång.