Räknare

tisdag 25 november 2008

Asocial

Hjälp... jag håller på att bli asocial... tror jag.. Eller så är det så på riktigt att varken tiden eller kraften finns för andra människor. Eller igår fanns tiden men inte kraften, är det inte de ena så är det de andra. *hahaha* Kämpar fortfarande med att acceptera att det är så här mitt liv kommer se ut de närmsta två åren.

Men i söndags hade vi mini julbord här ju och kolla film. Då var jag allt lite social. Men då var vi ju bara tjejer här. Jag känner mer en längtan efter manligt sällskap... *hehe*

Nu är klockan 06:50 och jag är oförskämt pigg. Vi tog sovmorron idag.. det är ju helt sjukt att jag nu förtiden tycker att det är sovmorron när klockan ringer klockan 6.

Ja ja.... nu vill jag att alla ber att X2000 går när det ska.

Känner mig peppad för denna dag... *hihi* Som sagt sovmorron gör fan susen :))

Inga kommentarer: