Räknare

söndag 16 november 2008

Härliga söndag. . . .

Visst är det söndagarna som man ska vila upp sig på så att man är fylld av nya krafter tills måndagen?

Jag har gått på alvedon hela helgen för att kunna jobba och hinna med lite annat... tex träffa vänner och tvätta. Jobbningen flöt på bra trots att vi fick jobba med en person för lite... fick ta så kallad springlunch. Bra för stressen ;)

Idag var vi ner på stan en snabbis för kidsen hade dans... passade på att shoppa lite. Sedan mötte jag upp Mange och Elin... äntligen fick vi till en fika träff... har försökt få ihop våra späckade scheman nu länge och idag gick det äntligen.
Eftersom jag inte kan göra en sak samtidigt så hade jag tvättstugan samtidigt... *haha* Kors i taket att jag ens komihåg att jag hade tvätt tid :)) Har missat massor av tiden på sista tiden... Bara det att denna gång kom jag ihåg att lägga i tvätten.... SEN försvann det ur mina tankar och 5 minuter innan tvättiden var slut kom jag på det igen... Sååå jag fick in två stora ikeakassar i lägenheten med blöt tvätt ;(
Så nu har jag blöt tvätt överallt.... bra jobbat Sara.... Nu är det alltså så mycke grejer i badrummet att jag inte kan färga håret idag... Det är ju ett under att jag orkar leva med mig själv ;);)

Höll på att glömma att jag tappade nästan en hel tand idag oxå.... Nu är det bara roten och en "vägg" kvar... Känns oxå strålande... *hahaha* Det gör inte ont men jag inser ju att jag nu snart inte kan dra ut på att gå till tandläkaren längre... *DYRT*

Nu ser jag fram emot när klockan ringer 4:45 i morron och jag kommer vakna med feber och igentäppt näsa.... *hahaha* Då ska jag VäljaGlädje och sen ta en alvedon och en flaska nässpray :))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Positivt tänkande!:D
D e bra d!
//L

Rakt av Waller sa...

hahaha! det är ju skönt att höra att man inte är ensam om att ha det helt galet ibland! kram