Räknare

söndag 30 november 2008

1:a Advent

Julstjärnorna och adventljusstakarna är på plats, nya gardiner är uppsatta. :))

Kände julstämning igår när jag pysslade runt här hemma, men idag när jag klev upp och tittade ut måste jag säga att den försvann en aning DET REGNAR! :(
Mycket mysigare hade det varit om det sakta föll snöflingor utanför fönstret!

Jaja... det är som det är, jag kan ju knappast styra vädret. *hahaha* Även om jag vill. Sitter här med mitt morronkaffe, barnen sover än och jag ska snart iväg och jobba. Missar julskyltningen idag men det gör mig inget, tycker mest att det är hysteriskt.

Sedan mötet i fredags så känner jag en slags inre ro, trots att jag fortfarande har exakt lika mycket att göra. Kanske man kan kalla det en släng av sinnesro??

*TÄNDER ETT LJUS*

Inga kommentarer: