Räknare

torsdag 6 november 2008

Efterdyningar

Sitter här med efterdyningar av min "magmigrän" Finns det nått som heter så?? I min värld finns det iallafall.
Jag blir helt lamslagen av magont.. sväller upp och går som en höggravid kvinna.. kan inte ha byxorna knäppta och det känns som att nån skär med en kniv i mig. Fick det i skolan igår... och när jag kom hem så kunde jag bara ligga ner.. sedan kommer en förlamande trötthet.. och sen kryper huvudvärken fram. Tog en migräntablett och gick och la mig.
Idag har jag inte ont.. men är matt i kroppen. :(
Ska iallafall jobba lite idag.. längesen jag jobbade nu, så det ska bli kul.. :))

Föressten så ska jag gå och lyssna på Mia Törnblom när hon kommer till Gävle i december... ska bli sjukt kul. :))

"Keep on living"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello Sara! Låter inte kul m migrän....:( jag har lyckligtvis aldrig haft d men har hört att d ska va ett h-vete....

Ser fram em mot Mia Törnblom jag oxå ska bli så kul......villken tid ska du gå föresten...?
Ha en bra dag kram
den anonyme //L *fniss* ;)

SaRa sa...

Klockan 18 ska jag gå :))