Räknare

fredag 28 november 2008

¤%¤%#¤&#¤&#¤&"¤&"&

Åhhh.. jag tror jag håller på att bli tokig. Det är så mycke nu att jag håller på att ramla omkull.

Skolan slutar den 10e december, då har jag gjort en termin *jippi* Guud va fort det gått. Men innan dess ska jag ha skickat in mitt arbete om Förstämnings syndrom, haft prov (onsdag) och vi ska ha gjort ett stort grupparbete om Suicid i Gävleborg.

Till råga på allt så ska jag ikväll göra nått som jag är eller känner mig helt fruktansvärt livrädd för. I något svagt ögonblick har jag sagt ja till detta. Ångrar mig bittert just nu. Måste vända mig inåt för att finna kraften i mig som jag vet finns... bara det att jag inte känner den just nu.

Gud ge mig sinnesro, kraft och gärna mitt förstånd oxå!!

3 kommentarer:

Weronika sa...

Va du än ska göra ikväll som du är livrädd för så kommer det att gå JÄTTE bra. När det gäller arbetet i skolan om suiside så kanske jag kan hjälpa dej med tanke på vad mina barns pappa gjorde på psyk 2003. KRAAM!

SaRa sa...

Tack!! Det går säkert bra... ska skriva om det när det är över.
Jaa jag kanske rent av vill ställa några frågor till dig om det. Jag hör av mig i så fall!
Kram på dig!! :))

Weronika sa...

Det går bra det att ställa frågor alltså. De e bara att du hör av dej.
Nu är det dax att ta sig till Förskolan med lillkillen sedan är det MÅSTE dax...*SucK*
Kram!