Räknare

söndag 2 november 2008

Helgen (tråkigt inlägg)

Tänkte summera helgen lite. Har inget att klaga på förutom att jag ätit sjukt mycke hela helgen... Kan bero på att vi hade massa fika bröd och två stora tårtor här igår.. och inte är det slut än heller ;(
Vart klar med psykologi arbete i fredags så jag kunde släppa det. Det var skönt men jag är som vanligt inte nöjd med vad jag skrivit.. men jag börjar bli van.. jag är aldrig nöjd med mina skolprestationer.

Låg ett tag på soffan nyss och kollade två avsnitt av Heores... Men gud va svårt jag har att bara låta mig själv ligga ner.... I min skalle snurrar det då.. "men herregud sara... ska du verkligen ligga ner... när det finns så mycket annat du borde göra" *hahah* Trött jag är på den rösten... valde att ignorera den iallafall. Men vart inte liggandes så länge för jag fick ett kärt kaffebesök... Det var roligare än att ligga i soffan.

Nu ska jag avsluta matlagningen... ugnsbakad falukorv och hemmagjord potatismos :))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sara! Det är bara lilla jag igen....(dn anonyma) som gillar din blogg.....:D Va duktigt gjort av dej att liga kvar på soffan o skaka av dej "rösten" get som måste göras ligger kvar tills man gör det!:D Föresten såg du att Mia Törnblom kommer till Gävle den 4 december......? Då e man given! Men du har du nån e-mail ? så ja slipper vara anonym....så ja kan avslöja min identitet..... Ha d gött o ännu en gång kul blogg!:D kram//L

SaRa sa...

JAAA.... jag ska oxå gå på henne då... :))