Räknare

söndag 23 november 2008

Ja se de snöar

Jag är inget stort fan av snö... men gud va fint det är när det snöar :)) Synd bara att det inte var julafton idag. För det är på julafton det är viktigt att det snöar tycker jag. Jag ser faktiskt fram emot denna jul, för barnen ska vara med mig. Det var dom inte förra julen och då blir det inte riktigt samma sak ju. Vi ska även ha allt julfirande hemma hos oss... det har vi heller aldrig haft. :))

Jag fuskade igår!! Jag satt upp en julstjärna. Man får tydligen inte sätta upp det före första advent (säger Annelis mamma). Men ikväll ska jag och två av mina klassisar ha mini julbord här hemma... så det passade att få lite julstämning tyckte jag. Sen så är min julstjärna sååå fin. Köpte den i ett garage på Gotland i september. *hihi* Konstig månad att julhandla... men jag kunde inte låta bli.

Som vanligt min barnlediga helg, så vaknade jag med migrän igår *gnäll* Jag börjar bli RIKTIGT less på det NU!!
Lyckades få bukt med värken så jag kunde jobba iallafall, men kvällen gick i komans tecken. Kände mig lite småbitter *haha* För jag vill orka göra annat på lördagskvällar än att ligga i soffan. JaJa bättre lycka nästa barnlediga lördag. :))

1 kommentar:

Weronika sa...

Håller med om att det är vackert när det snöar. Om inte annat så blir det ljusare ute....=).
När det gäller julstjärnan så tror inte jag att det finns Regler för när, var och hur man sätter upp den/dem. Alla har vi våra egna traditioner. Nice med "mini"julbord...*avis*. Hoppas att ni får det mysigt.
Kram kram påre