Räknare

lördag 8 november 2008

Tiden rusar fram. . .

Shit vad veckorna går fort...
Det var ju nyss lördag tycker jag och nu är det igen. Är på G till jobbet strax. Skönt att jobba, det blir nästan lite meditativ Jag kan släppa tankar på allt annat när jag plockar varor eller står i kassan.

Veckan har vart jobbig!! Har haft väldigt ont flera dagar i både mage och huvud. Känner att jag inte kan ha det såhär nått mer, mitt liv funkar inte om jag ska bli lamslagen ett par dagar i veckan. Så nu har jag sökt hjälp... dock inte förens i februari.. men har jag väntat så här länge kan jag vänta ett tag till :))

Nu har vi gjort om barnens helgen hos sin pappa, istället för fredag till söndag varannan vecka blir det nu fredag till onsdag morron. Känns konstigt men säkert är det bra för alla inblandade. Men jag är ju van att ha dom hemma jämt, på gott och ont ;)

Personen som bott gratis i mitt huvud har sakta men säkert börjat blekna. . . Hoppas denna människa är påväg att "flytta ut" nu.

Visst klär jag i orange...*hahaha*
går och jobbar!!

((jag har inte valt färgen på skjortan))

15 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser ut som en fånge...en söt fånge;)

SaRa sa...

Hmm....;) Tack eller vad säger man... finns de söta fångar alltså

Anonym sa...

Min första tanke var också att du såg ut som en fånge, en tuff och cool fånge, stenhård.. Måste vara håret, du passar som brunette..

/anonymaste prinzen i gefle som inte vågar stå för vad han skriver..

Anonym sa...

Bra jobbar Sara hoppas denne person lyckas hitta nån annanstans att bo..Had kram //L

Anonym sa...

Villken fegis.....;) visste inte att det finns prinzar i gefle....undrar var dom finns......

Rakt av Waller sa...

ser ut som du bor på "kvinnofängelset" den gamla serien som gick på TV! Hade inte dom orangea skjortor...

SaRa sa...

MEN VA FAN *hahahaha*
ska jag ta bort bilden eller... alla tycks tyck jag ser ut som en fånge... jag JOBBAR på Coop ju!!!

Anonym sa...

vem har bott gratis egentligen?...bara undrar sådär

SaRa sa...

VEM är du som undrar?????

Anonym sa...

säkert den anomymaste prinzen som undrar.....*hihi*

Anonym sa...

Precis som i Prison Break ju..hehe
Båten väntar ;)

Anonym sa...

nee, inte prinz anonym som undrade.. no-no, helt oskyldig..

Anonym sa...

jag förväntar mej få medmerapoäng varje gång jag läser bloggen. ps. du liknar en postsovjetisk blandning mellan gynekolog och flygvärdinna.........//Stalin

SaRa sa...

och vem fan är du stalin ?? ;)) För att kunna ge medmera poäng krävs det att du visar din identitet ;)

Anonym sa...

haha tror jag har en aning om vem denne stalin är.....;) *fniss*
kram //L