Räknare

söndag 31 augusti 2008

Nu börjar det...

Bolibompa bolibompopompa *hahahaha*
Näää det är inte bolibompa som börjar.... MEN min utbildning börjar i morron. *HJÄLP*

I morron är det alltså upprop klockan 13... men jag måste ta ett tåg redan vid 9- tiden, så jag kommer få gå omkring i Huddik nån timme och vara nervös innan. Jag känner mig väldigt nervös... inför att börja ny skola med allt vad det innebär. Men oxå inför att börja pendla. Alltså jag är inte rädd för att åka tåg, men jag undrar om jag kommer orka och hinna allt jag ska hinna. Men jaja, det visar sig ju så småningom. Skriver mest nu bara för att lugna mig själv lite. Och så måste jag komma ihåg att ta med mitt papper angående mitt stipendium, så jag får mina pengar... *jippi* Massa pengar är det!! :-) Tack Anneli för påminnelsen!!

Nu ska ja läsa och sova..

Gonatt

2 kommentarer:

T sa...

Gävle - Hudik - Gävle

rackarns resväg där. hoppas allt går väl och att du kommer orka med. skulle vilja ta mej i kragen och komma på vad jag vill bli när jag blir stor.. sen ska jag nog plugga jag med :D



T

SaRa sa...

Ja de blir nog bra.. men jag kommer antagligen vara dödligt trött från början innan jag kommer in i resandet och alla tidiga mornar :)