Räknare

torsdag 28 augusti 2008

ingen rubrik idag

Mina måsten idag, som inte alls känns betungande är att gå och jobba klockan 11 till 16 (kanontid) Det enda som är med detta arbetspass är att det endast består av varuplock, så helt gratis och med betalt får jag ett workoutpass...*hahaha* jag som aldrig tränar.
Mitt andra måste är att åka och köpa skor till Moa.. alltid dessa skor.. under de senaste dagarna har det tillkommit 5 par skor till denna familj. Och som sagt fler lär det bli, det är dansskor som Moa ska ha idag. :)

Nu ska jag strax koppla på charmen, för det kommer en person och ska kolla på en cykel som jag har på annons på blocket.
Säljer även skridskor, stall, häst med vagn, docksängar, barnvinterkläder, så det är bara att hojta om det är nått ni vill köpa ;-)

Nu cigg och kaffe.....

1 kommentar:

Judith sa...

Du har fått ett blogg pris hos mig. :-)