Räknare

onsdag 6 augusti 2008

Det här med spackling. . .

Det är ju lätt som en plätt att spackla!! :)
Jag har ju sett ett och annat inredningsprogram och det ser så lätt ut att göra om rum och så vidare... jag är ju inte naiv på nått sätt.. jag fattar ju att det är mer jobb än vad dom visar *hahaha*
Men jag förstår nu varför dom visar spacklingen och inte slipningen på något program. Att slipa är ju helt Oglamoröst. Shit va dammig man blir!! Men det är det ju värt, för jag tror iallafall att mitt sovrum kommer bli hur bra som helst. Så lite damm kan jag leva med... ;)



Målningen var ju inte heller skitsvår ;) *hihi* Faaan va kul det är att kunna själv!

1 kommentar:

T sa...

man får spackla, måla och stånka på som lilla loket...

"-jag vet jag kan, jag vet jag kan, jag vet jag kan,,,,"

kommer bli "sketasnyggt" som dom säger i gbg

T