Räknare

lördag 9 augusti 2008

Fredagkväll

Fyyy vilken tråkig fredagskväll jag hade igår. Kände i hela kroppen att det bara kröp i mig. Ringde Anneli och frågade om det var så här det skulle vara *haha* och jag tror att hon ställde ungefär samma fråga till sig själv.
Jag lagade middag, jag färgade om mitt hår och jag läste en tidning. Sen vid 9tiden fick jag iallafall ringa hem mina barn. Jag gick och mötte dom mest bara för att få tiden att gå. . . .

På vägen hem inledde iallafall Moa en räddningsaktion för alla små grodor som var ute och hoppade. Hon hjälpte dom över vägen. Så det var väl höjdpunkten på kvällen. ;)

1 kommentar:

Cirtap sa...

tjena!
Jag tycker ju att det låter ganska skönt med en räddningsaktion för grodan, lugn och ro etc. Livet kanske inte behöver vara så mycket grejs hela tiden.