Räknare

tisdag 12 augusti 2008

Livets hårda skola

Återigen har jag den hårda vägen lärt mig en läxa. *haha* Ingen har nånsin sagt till mig att : "Sara, man ska inte dammsuga slipdamm med en vanlig dammsugare"
Är det så att alla går omkring och vet sånt eller?? Eller är det så att alla har en alldeles egen liten industridammsugare hemma?? Va Va Va?? ;)
Eller har alla inhandlat en så kallad "grovis" till sin dammsugare?? (Grovis är ett helt nytt ord jag fick lära mig igår.) Man lär så länge man lever...

Kort sagt, jag har dödat min dammsugare... eller iallafall nästan.

Så nu ska jag gå och jobba och lämna mitt hem i ett dammigt kaos....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sara, man ska inte dammsuga slipdamm med en vanlig dammsugare, den kan gå sönder.. (samma gäller för skrivartoner om ingen sagt det heller)

SaRa sa...

öhhhhhhh.. vem är du?? *hahaha* och vad menar du med skrivartoner???

Anonym sa...

hmmm, anonym betyder ju att ingen vet vem man är, då kan man ju inte signera sina inlägg.. dohh.. jag tänker inte avslöja mig, gobit där.. *lipar*

skrivartoner = det svarta "kolpulvret" i laserskrivare och kopiatorer..