Räknare

lördag 30 augusti 2008

Singel i Sumpan

Nää det är jag ju inte... Singel i Storvik... Singel i Sandviken.... Har jag varit, nu är jag bara Singel i Hagaström.
Som sagt jag är fri att göra precis vad jag vill... och till råga på allt är jag barnledig. Gissa vad jag gör!!! INGENTING. Hur tråkig är jag på en skala.... jag vill gå på bio, eller ut och käka middag. Inte så att ut bjudningarna haglar över mig...*hahaha* Men jag skulle ju själv kunna anstränga mig lite. Det är inte ens så att jag behöver göra nått tillsammans med en man.. vem som helst skulle funka. Anneli kanske?? Eller nån annan frivillig??? ;-)

Har jobbat idag, Guuud va folk verkar dricka så fort det råkar bli helg. Minst tio kunder har luktat gammal fylla. *BLÄÄÄÄÄ* Det är inte så att jag inte tycker att folk får dricka om dom vill, men jag bli mest illa berörd när det kommer pappor och handlar med sitt eller sina barn och dom luktar så, plus att dom köper öl.

Jaja.... jag återkommer kanske igen... om jag inte helt plötsligt blir utbjuden då *hahaha*

1 kommentar:

T sa...

att vara singel och inte göra nånting är just vad man kan göra när man är singel och må hur bra av det som helst :D

min tid gör jag vad jag vill med... så de såååååå ;)

alla måsten från yngre dar att "göra" nåt bara för att man e ledig. samma från förhållanden att göra saker bara för att man inte gör något annat. e såååå skönt att bara vara efter ett tag.

njut av det

T