Räknare

lördag 23 augusti 2008

Lördagsmorron

*TRÖTT*
Har sovit bredvid Moa i natt, hon har haft tokhög feber och legat och yrat... Både hon och jag skrattade massor åt vad hon sa. Ena sekunden var hon allvarlig andra var hon inte det. *hahaha*

Onödigt räknande:
Just idag har jag vart utan allt vad sinnesförändrande heter i 2055 dagar. Det är många dagar det... *hihi*

Fick papper från min kommande utbildning igår. först blev jag jätteglad när jag läste litteraturlistan och såg mitt schema. SEN såg jag ett papper som låg under alla andra... Det stod TEAMBUILDING. Och visst, det är väl bra. Jag är gärna med på det men inte ute i skogen i två dagar i jävla skit tält *ARG* Jag avskyr verkligen att sova i tält har gjort allt i min makt i många många år för att undvika det, och att nu bli tvingad till det känns INTE bra. Fick även en lista på saker att packa, tex ska man ha med sig liggunderlag och sovsäck, även pannlampa var bra att ha med sig. Vem har sånna saker hemma??? *hahahaha* INTE jag iallafall.

Inga kommentarer: