Räknare

måndag 4 augusti 2008

Så ARG

Faaaaaaaaaaaan!!! *hahaha* Jag verkligen hatar gamla bilar. I hela mitt liv har jag haft mer eller mindre dåliga bilar och faktiskt stått ut med det. Nu har jag till låns en bil, som är precis som alla mina gamla bilar. Grejer är den att jag vant mig med lite bättre och nyare bilar på sistone så mitt tålamod med skitbilar är numera NOLL!!
Jag och Moa gick ut i detta regnväder för att åka till gavlegårdarnas kontor och fjäska så att jag får måla istället för att tapetsera här hemma.
MEN vi kom halvvägs sen ramlade hela vänstra vindrute torkaren av. Jag såg INGENTING, fick vända och hänga över på Moas sida för att ha en chans att se vägen.
Jag säger bara det: ALDRIG MER EN GAMMAL BIL!!!!

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha


//Dr Phil

SaRa sa...

Dr Phil hade aldrig skrattat åt en hjälplös kvinna ;)

Cirtap sa...

inte är du hjälplös, snarare maktlös tror jag! :-)

SaRa sa...

hehe.. inte ens maktlös faktiskt...