Räknare

onsdag 3 september 2008

Sådär..

Alla glömda räkningar betalda
Lite nya kläder inhandlade
Barnen iväg packade
Min väska packad... (nästan, hinner väl packa om den nån gång till *haha*)

I morgon bitti drar jag till Fårö, tillsammans med Camilla och Anneli. Ska blir såå kul och såå skönt att komma bort. Jag har ju mest bara jobbat hela sommaren så jag tycker jag är värd ett break nu innan skolan drar igång på riktigt. :)
Ja just ja.. uppropet gick bra. Det kommer nog bli bra däruppe i Huddik.

HEJSVEJS!!

En grej till bara... Varför har jag en invasion av myggor i mitt hem?????

2 kommentarer:

Anonym sa...

Myggorna är borta när du kommer hem igen. Ha det så gott!

SaRa sa...

Alltså.. okej... det är ju bra... MEN var kommer dom ifrån helt plötsligt??? jag dödade minst tio st igår för att kunna sova. Bor jag i nån jävla sumpmark eller?? *hahaha*