Räknare

fredag 12 september 2008

Jag har ett liv ;)

Sitter här och skriver på min nya dator. Har velat ha en bärbar i ungeför 4-5 år.. och nu har jag det. Allt jag vill ha kan jag få, när tiden är rätt. Det gäller allt tycker jag.

Har inte bloggat på ett tag, men tiden har inte funnits. Har ju som sagt börjat skolan och gått upp sjukt tidigt för att ta tåget till Huddik, när jag kommit hem har jag bara gjort det jag absolut vart tvungen att göra sen ramlat i säng samtidigt som barnen.

Känner iallafall just nu att jag nog valt rätt utbildning, även om det kommer ta ett tag att komma in sig i nya rutiner. Ska ut på 13 veckors praktik redan i mars, och nu tänker ni att det är ju långt dit... MEN det är det inte.. tiden bara rusar ju fram hela tiden, så jag behöver fixa min plats inom en snar framtid. :)

Idag ska eller bör jag verkligen städa ikapp här hemma, har väl inte dammsugit på två veckor och det syns... *hahaha* Men som Anneli sa: "det är bevis på att man har ett liv"

2 kommentarer:

Anonym sa...

älskar att bli citerad:)/A.h

SaRa sa...

*skrattar*
fortsätt säg så kloka saker så ska jag fortsätta citera dig