Räknare

söndag 28 september 2008

Stress å skit

Idag borde jag inte jobba. Men jag kommer göra det iallafall. *korkat*

Har legat med magkatarr hela natten, jävligt ont har det gjort. Jag har till och med vart tvungen att spy, men det är inte magsjuka det känner jag.
Hela natten har jag legat och tänk på hur jag ska göra med jobbet idag, men jag har inte hjärta att sjukskriva mig.

Jag har verkligen alla symptom på att jag lever för stressigt, jag har ju migrän, "magmigrän" och magkatarr nu igen då. Har inte haft magkatarr på flera år.
Självklart så upplever jag stress i mitt liv, men inte i den grad så att det borde framkalla allt detta, men uppenbarligen så är jag mer stressad än jag märker och min kropp säger ifrån.

Blääää

1 kommentar:

Anonym sa...

åååh vad kul! Hoppas jag får se en skymt av dig, det var ju INTE igår! Kram