Räknare

lördag 27 september 2008

Kär!!

Japp... jag har gått och blivit kär.

Han är snygg, sexig, han är författare. Jag älskar ju män som både kan läsa och skriva och tänka. Har har ett lite brokigt förflutet och det behöver ju inte alls vara till nackdel. Skulle tro att han inte vill ha fler barn, vilket passar mig utmärkt.

Det enda som är lite dumt är att han dricker en del. En annan nackdel är oxå att han bor i USA och antagligen inte finns på riktigt... * hahaha * Jag har helt enkelt blivit "kär" i en man i en serie ;) Eller rättare sagt så har jag kanske blivit kär i en hel serie??

Skämt å sido.. Har sett en skitbra serie... "Californication"

SE DEN!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur det känns, alldeles underbart.. men jag å min sida drabbades av olycklig kärlek när huvudrollsinnehavaren i "min" serie, Dexter, dödade min stora kärlek bara för att hon försökte elda upp honom och barnen..

nu är jag fri som fågeln igen men i veckan har ju kanal5 nio nya premiärer, förhoppningsvis hittar jag en ny förälskelse där.. *ler*

/anonym spökläsare

T sa...

personligen torkade jag nyligen in på en serie. kan dock konstateras att det endast finns en säsong :(

"Surface"

rekommenderas dock

T