Räknare

fredag 19 september 2008

Never ending story

Sitter här och ska plugga. Men mina tankar stannar inte i boken jag läser och inte heller blir det något vettigt skrivet. Jag svävar iväg i helt andra tankar. . . Been there Done that
Ska skriva om arbetsmiljö.. men som sagt jag har kört fast just nu. Men det är väl okej, det ska inte vara inlämnat förens om en vecka.

Tänker på hur viktigt det är att göra en sak i taget för att få bästa resultat, men plötsligt har jag glömt hur man gör * hahaha * Kan i och för sig inte stänga av min hjärna. Så det handlar väl mer om koncentrationssvårigheter just nu.

Försöker just nu leva efter min nypåkommna devis:

"flyta under reflektion".

Ha en tokbra dag alla. . . . .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att läsa och förstå kan vi inte alltid rå på.
Bättre då att bara stanna, känna och vara.
För att snabbt komma på att du är Sara.
En tjej med huvudet fullt av tankar.
Så om du bara börjar bankar. Huvudet ditt så rart.
Ska du se att du snart ser klart.
Och att bitarna faller på plats.
Ååh då blir hela helgen som en rast.

*moonwalkar ut*

SaRa sa...

Åhhh va fint skrivet... *hihi*

gillade din moonwalk oxå ;)