Räknare

lördag 1 mars 2008

Nostalgitrippar!!

När jag var liten så lyssnades det inte på musik som det gjordes hos många av mina vänner. allt vad dansband hette gick bort! :)
Vi lyssnade på Nationalteatern, Magnus Lindberg, Landslaget OSV Hittade nyss en skiva med massor av dessa låtar. Kändes så hemtamt att lyssna på det igen. Kanske inte vad jag skulle gå och köpa idag. Men jag får värsta nostalgitrippen.
Dras tillbaka i tiden när vi satt i husbilen på väg ner till Frankrike (på den tiden jag fortfarande tyckte om att åka på familjesemester) och Landslaget strömmade ur högtalarna :) Jag kunde alla texter.
Gillade texter redan på den tiden *haha*

Alla tjejer har väl nån gång mimat med sina vänner. Såklart mimade jag till Carola, Pernilla Walgren och Herreys oxå men jag mimade oxå till Nationalteatern, det var då bara jag som kunde dom teterna. :)

Idag blir det en underbar dag trost regn och rusk!

Inga kommentarer: