Räknare

onsdag 5 mars 2008

KENT it is!!

Såå nu var det beslutat.
Jag kommer inte vara sekreterare på fredag och jag kommer inte vara mamma (eller jo det är jag ju jämt) på fredag utan jag kommer gå på konsert. Känns kanon!! För hur ofta är det så att man utan vidare blir bjuden på konsert. Inte händer det mig ofta iallafall. Fick i och för sig biljetter till Winnerbäck när jag fylle 30. Men nu fyller jag ju inte år :)
Det händer ungefär lika ofta som jag får blommor... Vilket oxå bekräftar att det typ aldrig händer. Fan jag vill ha blommor oxå känner jag nu *hahaha* Mycke vill ha mer eller vad heter det.
MEN jag nöjjer mig med KENT just nu.. så alla ni som direkt täntke att ni skulle skicka blommor till mig kan avvakta nån vecka.. Så jag inte får allt på en gång ;)

Älskar liljekonvaljer upplysningsvis

Inga kommentarer: