Räknare

söndag 30 mars 2008

En släng av ångest..

Jag har faktiskt en släng av ångest just nu. Det har vart så otroligt skönt med en veckas lov och i morron börjar allvaret igen :( Jag brukar i normala fall verkligen gilla vardagen. Vilket jag väl gör nu oxå men nu känns det sååå långt till nästa ledighet, plus att nästa ledighet innebär slutet på skolan som jag gått i snart tre år. Det är väl med lite skräckblandad förtjusning som jag kommer gå ut ur denna skola som har kommit att bli en jättestor del av mitt liv. MEN som sagt det är inte maj än. Det är några tuffa veckor kvar fram till slutet. Massor att hinna klart med. *pust stonk och stön*

Jaja i morron är det måndag då som sagt och klockan kommer ringa 6:20. Den ringde i morse oxå 6:05 men det var helt okej, då gick jag bara upp och slog på kaffebryggaren och det var inte jag som skulle till varken skola eller jobb. Så jag kunde lägga mig igen *skönt*

*loggar ur kryper ner med min bok*

1 kommentar:

Cirtap sa...

OM mod skall jag be! Vaknade urtidigt med andan i halsen och faktiskt en glädje i magen. Nu börjar jag bli redo.

Vi hörs, lycka till med omstarten i skolan. Sista rýcket är en skön period. Livet ligger runt hörnet och framtiden är din :-)

P