Räknare

onsdag 26 mars 2008

Den totala förvirringen

Visste varken ut eller in närjag vaknade i morse. Visste inte var jag var, vilken dag det var och jag visste inte om jag var ensam eller inte. Men jag var hemma och det var onsdag och jag var inte ensam, bara ensam i sängen.

Drömde i natt igen att mina tänder gick sönder. Jag undrar verkligen vad det står för. Nån har sagt till mig att om man drömmer att man tappar tänderna så betyder det att man tappar eller släpper kontrollen. Vad står då trasiga tänder för?? Jag har ju i och för sig en lättare kontrollförlust just nu, som är bra. :)Så kanske hänger det ihop med det! Jag vill verkligen kunna tyda mina drömmar. Härom natten drömde jag nämligen att jag var gravid, och bebisen sparkade så hårt att hela foten syntes på min mage. *hahaha* Det var lite läskigt. Men undrar ju vad det står för oxå!

JaJa, jag är förvirrad och har kontrollförlust MEN jag är lycklig så vad drömmarna betyder spelar ju mindre roll.

6 kommentarer:

Cirtap sa...

Hej Sara,

Rolig dröm med barn i magen, mitt ex hade en liknande dröm en gång - bebisen sträckte ut handen genom magen och vinkade till henne. Hon trodde det va någon sorts acceptans och liknande med rolen som mor. Men, jag kommer fortfarande ihåg den och såg att den va stark!

Hoppas du har det bra annars...
P

Cirtap sa...

:-) - vill du ta en kaffe mån tro?

SaRa sa...

Tack men nej tack.. det var ju inte mig jag menade att du skulle våga bjuda :) Hela världen vimlar ju av kvinnor :)

Cirtap sa...

Haha, jo jag har en tendens att göra det enkelt för mig.;-)

Visst finns det massor, jag får nog fika tids nog. Men det är väl så att allt händer när det är dags.

Ha det bra.

P

Anonym sa...

Släppa kontrollen den var ju klockren, men det där med Bebisen... Jag bara funderar.. :D

Du är mig en speciell tjej

kram kram

/Tobbe

SaRa sa...

Tobbe!! är inte alla människor speciella på olika vis? :))