Räknare

fredag 14 mars 2008

I know people

Noo I don´t ;)

Men jag skulle vilja känna folk som bara kunde ge mig ett sommarjobb!! I min lilla värld så är det lite eller mycket småotäckt att söka jobb. Känner att jag inte har något bra CV att komma med. Men är i desperat behov av ett jobb till sommaren. Har inte sökt ett enda jobb på flera år av olika andledningar. Senast jag jobbade så var det i kassan på en affär.. Trivdes tokbra med det, även om det inte är vad jag vill ägna mig åt resterande av mitt liv. Gillade iallafall att möta människor hela dagarna. (och jag var en favorit bland pensionärerna) *haha*

MEN idag eller rättare sagt igår så tog jag MOD till mig och frågade om jobb på ett ställe nära mig, i en affär.. gick jättebra och var inte alls farligt. Så klart vill jag ha jobbet men just nu spelar det ingen roll, är bara sååå nöjd att jag vågade. För många människor kanske det inte är nån stor grejj att gå in på ett stället och söka jobb och marknadsföra sig själv, men för mig är det en Stor grejj :))

NU är det helg.. och jag är barnledig.. och mina planer för helgen är så enorma *hahaha* Näää det är dom inte, jag tycker om lugna helger utan allför stora planer.. Jag har ju en del önskemål om vad jag vill ska hända.. får väl se. . .

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sara,

Jag tror jag missade dig i Hudik i helgen, om det var du som var där vill säga.

Hoppas vi kanske ses i Gävle den 17 Maj.

Mvh,
Patric

SaRa sa...

Japp, jag var där... och jag kommer antagligen på nästa i Gävle oxå.. det är ju så lämpligt nära då. Om det nu inte är så att jag tokfirar norges nationaldag dårå ;)

Anonym sa...

Tokfirar låter det! Har ej varit i Norge, men har hört att det är på Karl Johan man skall vara på 17e Maj...
men för min egen skull hoppas jag ju att vi ses!

P

SaRa sa...

Ja för du går väl på mötet för din egen skull :))