Räknare

tisdag 4 mars 2008

Alltid dessa val.... ;)

Ibland känns det ju som att livet står helt still och det händer inget alls... man har inget att göra man (jag) har inte ens nån lite plan. Nu menar jag inte att det är så precis just nu.. men det har ju hänt en och annan gång att livet känts lite smådött.
Nu har det iallafall fallit sig så att jag har tre roliga/viktiga grejjer att välja på på fredagkväll: (lyxproblem)

Allt infaller på typ nästan exakt samma tid oxå!!

-Jag ska vara sekreterare på ett möte där jag faktiskt är sekreterare.. och vi har bara möte en gång i månaden.

-Jag ska (gör alltid det varannan fredag) kolla på Lets Dance med mina två änglar (känns halvlockande)

-Jag ska gå på KENT (gratis)

*FUNDERAR* Vad välja?? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får stjäla hur mycket du vill :) go for it!