Räknare

måndag 24 mars 2008

Fullkornsvåfflor och HV71

Hur nyttiga är dom egentligen fullkornsvåfflorna, det känns ju iallafall liiite nyttigare än med vanliga våfflor. Men våfflor kan väl aldrig klassas som hälsomat antagligen. ;)Gott är det iallafall och det är lättare att göra än pannkaka, tycker jag.

Sitter just nu och lyssnar på sportradion *kors i taket* Trodde väl aldrig att det skulle hända. Det jag hade lunnat föreställa mig var väl att jag skulle gå och kolla på en hockeymatch, men nu sitter jag alltså och lyssnar på hockey. Och till och med på lag som jag inte är det minsta intresserad av. För som alla säkert vet så spelar ju Brynäs numera i kvalserien. Men där äger dom ju iallafall *hahaha* Jaja.. men hur som helst så är det tydligen HV71 man ska hejja på just nu (eller hur Tony?) Men dom ligger ju under.. Timrå leder med 4-2 Såå nu vet alla det som inte har lika järnkoll som mig ;)

(hoppas nu min far läser detta, han kommer ramla av stolen)

Måste sluta skriva nu... för det som nu är skrivet var ju sååå viktigt att skriva... (ville bara fördriva lite tid)

1 kommentar:

Anonym sa...

ROFLWAFFLES!