Räknare

söndag 23 mars 2008

Hur svårt kan det va??

Att tapetsera?
Tänk om det är så att jag kan sätta upp tapeter bara det att jag inte har testat, på grund av feghet! Jag vill ju ha nya väggar i mitt kök och i min hall. Funderar starkt på att dra igång det projektet. Låta det bära eller brista! :) Jag tror till och med att jag kommer få hjälp av någon som inte heller tror sig kunna. *hahaha* Ja menar, vad kan då gå fel??
Har iallafall målat klart i badrummet, det blev inte exakt den vita färg jag trodde det skulle bli utan det blev antikvitt. Och det blev bra.(bild kommer sen Urban) Det är ju himla kul att hålla på och måla och grejja. Jag kanske skulle bli målare ;) Eller nej det ska jag nog inte bli, men det är så lätt att man tror att man vet vad man vill jobba med när man faktiskt inte har provat allt.. ÄN :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli spännande att se. Glöm inte snickabyxorna bara!

SaRa sa...

Hmmm jag har ju inga snickarbyxor ju, får väl skaffa det! :)