Räknare

lördag 8 mars 2008

Shining like the sun

Åhhhh vilken bra konsert det var med KENT igår. Det är ju inte precis mitt favvoband. Men helt klart var dom värd att gå på, dom är ett kanon liveband tycker jag. Ljus sättningen var sjukt cool i mitt tycke. :)

NU känner jag att det är vår i luften,(även om det kan komma snö när som helst) det är alltid lika för mig. Känner hur det liksom spritter i kroppen och jag vill förnya mig på olika vis. :) Det som står på förnyelselistan nu är mitt sovrum. Behöver verkligen lite förvaring. Har ingen alls, förutom två FULA garderober Jag fick iallafall ett sängbord av Linn idag. *haha* Snällt barn jag har. Ska kolla lite efter nån snygg bokhylla att ställa in där sen för som det är nu så har jag böcker överallt. på golvet, under sängen, i fönstret.

Vill gärna omge mig med böcker eftersom det är min lilla passion.
Har just läst klart denna bok, den var läsvärd men den kan inte mäta sig med hennes tidigare böcker. Men jag kan varmt rekommendera Karin Alvtegen iallafall.

Nu blir det en dusch!! Ha en underbar vårdag Alla :)

Inga kommentarer: