Räknare

fredag 21 mars 2008

Sover länge.. så jag gör

Den här boken somnade jag med i natt. I brist på annat sällskap. Men tro nu inte att boken är dålig på något vis, den är tvärtom väldigt bra. Det var nog bara jag som var toktrött. Jag sov nämligen 12 timmar i sträck. Jag älskar att sova helt enkelt ;) Hade i och för sig velat vakna med. . . . ;)



Så nu är det påsk, ska man fira den på nått speciellt sätt? Kanskeborde jag eller vi måla ägg. Men jag gillar ju inte ägg. Ska iallafall ha en liten påskmiddag här i morron utan ägg.

Är så lycklig, fick "nya" köksmöbler igår och en mikro Det behövdes så lite för att det skulle kännas mycket finare i vårat kök :)
Tack Tony! Tack Mamma och Urban!

GLAD PÅSK ALLA

1 kommentar:

Anonym sa...

haha nääääe, men jag vill köra max metodeeen :) vill du betala?